Er det blevet for farligt at ytre sig politisk eller samfundsaktuelt, når man er en virksomhed med interesser i hele verden eller kan man i det nuværende højspændte verdensbillede kun sige ufarlige ting, som at hundehvalpe er søde?
Det er dagens spørgsmål, som kommer i forlængelse af, at en lang række af sponsorer i den seneste tid har trukket sig, fra deres samarbejde med Copenhagen Pride.
Det er sket i kølvandet på, at organisationen tidligere på året stillede krav om, at deres partnere skulle kunne redegøre for deres interesser og aktiviteter i Israel og Palæstina. I marts gik Copenhagen Pride ud og undskyldte for kravet og lagde sig fladt ned – men tilsyneladende en postgang for sent, hvis man spørger de nu tidligere sponsorer.
Dagens gæst, der er direktør, forfatter og kommunikationsrådgiver Peter Jepsen fra Jepsen+, kommer med et bud på, om man overhovedet længere kan koble sig på holdningsbårede sager uden for ens virksomhed – og ikke mindst hvad man gør, hvis man virkelig gerne vil kunne fortsætte, men uden at få ørerne i maskinen.
Vært: Annabella pultz. Podcasten er produceret af Think PR.
“Think About It” kan høres på alle de kanaler, hvor du lytter til podcast, så husk at følge os, så I ikke går glip af de fremtidige episoder.
Lyt med på Podimo: https://lnkd.in/d9U6K6jg, Spotify: https://lnkd.in/d5JpGiQJ eller på Apple Podcast: https://lnkd.in/dtJNVreY
THINK ABOUT IT: FLØJ COPENHAGEN PRIDE FOR TÆT PÅ SOLEN // PETER JEPSEN
May 22, 2024
0 Comments