KURSUS OM KRISEKOMMUNIKATION – FORBERED DIG I FREDSTID

April 29, 2025
KURSUS OM KRISEKOMMUNIKATION – FORBERED DIG I FREDSTID

Er det dig, der skal træde til, når din virksomhed kommer i stormvejr i medierne? Og kender du til den rette tilgang til krisehåndtering?


Mediemæssige kriser har for vane at ramme, når man mindst venter det. Pludselig ringer pressen om en dårlig sag man ikke anede man havde. En krise, der rammer en uforberedt organisation eller virksomhed, kan være enormt skadelig. Derfor handler det om at lægge en plan i fredstid.


På dette kursus får du en bred, grundlæggende introduktion til krisestyringsværktøjer og træning i, hvordan du bruger dem til at håndtere store og små mediemæssige kriser.


Undervejs gennemgår og diskuterer vi danske og udenlandske cases, den nyeste forskning, værktøj og modeller.
Når kurset er færdigt, har du en solid værktøjskasse med konkrete modeller med hjem, som du kan bruge i din organisation eller virksomhed, hvis krisen pludselig banker på.

TID
Torsdag den 22. maj kl. 9.00-13.30 inkl. frokost.

STED
Think PR, Store Kongensgade 95, 1264 København K

PRIS
DKK 5.000,- per person

TILMELDING
Tilmelding senest den 9. maj til ka***@*****pr.dk. Hvis du har spørgsmål til kurset, kan du ringe til Karin på tlf. 33 14 00 00.


UNDERVISER
Underviser og kursusleder er Benny Damsgaard som er kommunikations- og public affairs rådgiver. Han har tidligere gennem en årrække været rådgiver for den administrerende direktør i Dansk Industri, direktør i konsulentvirksomheden Geelmuyden Kiese og var fra 2013 til 2016 kommunikationschef for Det Konservative Folkeparti. I dag er han partner i conXus Public Affairs som rådgiver danske og især internationale klienter indenfor primært forsvar og sikkerhed. Han har gennem årerne personligt håndteret en lang række store og små mediemæssige kriser og har rådgivet danske og internationale klienter om krisehåndtering.

OM THINK PR
Vi rådgiver virksomheder, myndigheder og organisationer i at sætte en dagsorden, formidle budskaber og skabe relationer. Vores udgangspunkt er strategiske mål, faglig viden, kreativitet og mange års praktisk erfaring.
Vi tror på kampagner, der adskiller sig – ikke kun gennem deres produkter, men også gennem følelsesmæssige egenskaber. Derfor hjælper vi vores kunder med at skabe mening, velformulerede overbevisninger, dialog og missionsdrevet kommunikation offline og online, som bygger holdninger, oplyser og fanger loyalitet.

Share this post

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *