Når marketingkronerne skal ud og leve, så ender mange med en stor forkromet hero-film eller noget, der minder om en gammeldags tv-reklame. Men alle de elementer i kampagnen uden om, som rent faktisk holder budskabet i live, bliver ofte en eftertanke til den lækre film, som alt for få rent faktisk ser.
Tiden hvor en tv-reklame med Cindy Crawford i tanktop, kunne sælge oceaner af produkter og være morgendagens samtaleemne ved kaffemaskinen, er en saga blot.
Det mener dagens gæster, Cris Hödar-Rasmussen og Jesper Haugaard, som derfor har startet deres eget reklamebureau. For der er allerede alt for mange bureauer, fortæller de, men inden de selv startede By The Fire, har de interviewet et hav af virksomheder for at afdække, hvad der reelt mangler derude.
Dagens gæster: Cris Hödar-Rasmussen og Jesper Haugaard.
Vært: Annabella Pultz. Podcasten er produceret af Think PR (Denmark).
Lyt til Think About It på Podimo: https://lnkd.in/d9U6K6jg, Spotify: https://lnkd.in/d5JpGiQJ eller på Apple Podcast: https://lnkd.in/dtJNVreY
PODCAST: ER TV-REKLAMEN DØD?
December 11, 2024
0 Comments