I dagens afsnit taler vi med Ann Lykke Davidsen om rebranding, og om hvornår tiden er inde til at skifte sit navn eller logo – og vi gennemgår, hvilke forskellige dele, der skal indgå i en vellykket rebrandingproces.
Ann Lykke Davidsen er kommunikationschef hos DanskHåndbold, som netop selv har gennemgået en rebranding, og vi taler om, hvorfor identiteten er vigtig i perioder, hvor man som virksomhed eller organisation måske ikke får guldmedaljer om halsen hele tiden.
Vi taler også om de hedengangne radiokanaler Radio24syv og Radio LOUD og om, hvad Ann Lykke Davidsen, der var direktør for LOUD da de vandt udbuddet om en DAB-kanal, egentlig synes om rebrandingen og navneskiftet til 24syv, som skete efter hun forlod radiokanalen.
Dagens gæst: Ann Lykke D.
Vært: Annabella Pultz. Podcasten er produceret af Think PR (Denmark).
Lyt til Think About It på Podimo: https://lnkd.in/d9U6K6jg, Spotify: https://lnkd.in/d5JpGiQJ eller på Apple Podcast: https://lnkd.in/dtJNVreY
PODCAST: REBRANDING ER IKKE ET QUICKFIX
September 12, 2024
0 Comments