Som kommunikationsbureau er vi glade for det gamle ordsprog: “Bagerens børn får aldrig brød.”
Hvorfor? Fordi det rammer plet. Vi lever af at skabe synlighed for andre, men glemmer ofte at gøre det samme for os selv – mit eget bureau er ingen undtagelse.
Men at lade være er ikke bare en forpasset mulighed. Det er efterhånden en forpligtelse i en tid, hvor kommunikation måles på effekt og bundlinje.
I dag gennemskuer folk hurtigt poleret selvpromovering. De søger noget ægte – menneskelige stemmer, der informerer, inspirerer og oplyser uden tom salgssnak.
Netop derfor ser vi en eksplosion af thought leadership-programmer, drevet af dygtige kommunikationsbureauer som os, som dagligt hjælper med at skubbe holdninger og dagsordensættende agendaer ud over rampen på LinkedIn, i medierne og på andre platforme.
PR er ikke længere et “nice-to-have”. Det er en strategisk nødvendighed for alle ledere og virksomheder, der vil sætte retning og skabe reel forretning.
Lad os hjælpe dig i gang.
PR HAR BRUG FOR PR
April 9, 2025

0 Comments