Hvad har H&M, Danske Bank og Tivoli Friheden tilfælles?
De har alle stået i en situation, hvor de har haft brug for krisekommunikation. Men hvordan gør man egentlig det på en fornuftig måde?
Think About It er tilbage efter jul og nytår, og i dette afsnit taler vi med professor ved Institut for Virksomhedsledelse ved Aarhus Universitet, Winni Johansen.
Vi diskuterer, hvilke strategier der findes inden for krisekommunikation, hvilke der er de bedste, og hvordan man kan måle succesen af sin krisekommunikationsstrategi.
Derudover giver Winni Johansen gode råd til, hvordan man styrker sin krisekommunikation, og hvordan man som virksomhed bedst muligt håndterer det, hvis man ender i en krise eller shitstorm.
“Think About It” kan høres på alle de kanaler, hvor du lytter til podcast, så husk at følge os, så I ikke går glip af de fremtidige episoder.
👂Lyt med på Podimo, Spotify: https://lnkd.in/d5JpGiQJ eller på Apple Podcast: https://lnkd.in/dtJNVreY
Vil du vide mere om krisekommunikation? Læs vores post om Why_crisis_communication_Matters.
0 Comments